jag

jag

lördag 12 januari 2013

Min dag..

Började med att jag fick kaffe och go smörgås på sängen...

Lite mys med hundarna..sen så tog vi en prommis till Levas..

 

 Lunch,,uppstekt palt med bogfläsk, lingonsylt och julmust till..inte dumt alls
 Ljuvligt vackert var det ute denna morgon, termometern stod på -20
 Ljuset är speciellt dessa dagar.

 Flocken, Tajson,Fixa, Rocky och Diva

 Detta vackra kalla ljuset

 Ann gjorde denna vackra tårta till mig

 Vet inte men jag tror att fotografen Ann skulle ha justerat lite inställningar :)
 Så här ser "Ljust i mörkret" bilden innan photoshop..

Poolen eldades upp och Filip badade med oss,,gissa om det skvätte vatten:)
 
En härlig dag som av slutas i soffan men älsklingen...

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Ann kan verkligen göra snygga tårtor!!!
    Det var sannerligen en vacker dag idag...

    SvaraRadera
  2. Lagom kallt också,,ingen blåst :) och solen visade sig, fast vi var lite tidigt ute så den var inte så högt..

    SvaraRadera