jag

jag

torsdag 24 januari 2013

Fryser...

Förmodligen så beror det på dieten...går riktigt bra...idag ska jag ju på Paprikamiddag..fusk blir det men jag tänker..jag förlänger med en dag...

Igår så hade jag en riktig hemma dag...fick upp nya gardiner i sovrummet..väldigt vårliga, satte in mitt nya överkast...

Sen så kom Ann och pojkarna...ja då blev det inte så mycket..bakade lite surdegsfrallor åt dem och de fick äta middag hos oss...

 Jag hade eldat i poolen så det var riktigt varmt och skönt..men man blir ju så trött..gick och la mig vid halv 10 sovit som en stock sen...

Idag så tänker jag åka lite skidor och går det som jag tänkt så ska jag även fota lite...

Igår var det ju otroligt vackert ute....ont i själen nästan...

Nu när jag steg upp vid 8 så såg jag ljusskärvan i öster..vi är på riktigt på väg mot våren och sommaren...ska bara först få lite tid ute i vinter/vårsolen...

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar