jag

jag

onsdag 23 oktober 2013

Å så..

Kom då snön..vackra, kalla, ljusa,,,

Tycker då jag..Börjar Längta att få ta på mig skidorna..hoppas att jag får grönt av Sjukgymnasten..
Vi gick en kvällsprommis med ALLA hundarna igår.."heta" är Rocky o Fixa, gamlingarna Diva och Tajson trippar på och Arro verkar då gilla detta också..

Sen så åt vi en fruktsallad med turkisk yoghurt innan jag åkte på jobbet..känns som att ordningen är återställd..älska våra kvällspromenader med hundarna..

Älskar mitt liv...

Ett nytt tema börjar födas..Lantlig..trevligt och gott..ska bli spännande att testa..
Annars så har jag bestämt mig för att inte vända dygnet så mycket denna vecka som är fylld med jobb...
Ska försöka mig på att baka surdegs baugetter i veckan..testa min nya baugettplåt..

Ska försöka tillbringa lite tid ute också och hoppas att få någon bild..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar