jag

jag

fredag 18 oktober 2013

ÄNTLIGEN...


 

Går det så bra att andas..bara stå på brotrappen och andas..denna härligt kyliga luften..Letar fram täckbyxorna..yllekalsongerna..jag är nog en kallmänniska..vintertjejen..

Eller är det bara känslan att må så förträffligt bra trorts allt..
Ja vad vet jag och egentligen så spelar det väl ingen roll..

Dottern min levererar den ena tårtan finare än den andra...undrar vart hon fått det ifrån..Som ni ser..smaskens..
Tänk så tur vi har som kan fara ut i älgskogen denna helg också..jiippii..
Kamerabatteriet laddat..bilder kommer..

Ha det så bra

4 kommentarer:

  1. Hm....borde skicka en liten vink om min födelsedag till Ann:)
    MvH/-Anders

    SvaraRadera
  2. Det borde du Anders för hon är jätte duktig/ Sofie

    SvaraRadera
  3. Duktig är ett ord......och vacker.....Synd man inte behöver hjälp......om man säger så.
    Hm.....funderar om inte kroppen börjar fallera:)
    /-Anders

    SvaraRadera