jag

jag

måndag 14 oktober 2013

Bländad...

Av allt det vackra..att få höra Fixagumman på ett jätte fint ståndskall ekandes mellan kullarna. 
Att kunna gå i 6 timmar utan att korsa en väg eller se ett kalhygge, ja det är helt underbart för mig..
Lite fotade jag i Lördags för den dagen blev väntans dag..Rocky drog med en älg låååångt bort trots det blev det milen i benen..

 Bara att få stå bredvid en sån här tall värmer ju ett naturhjärta som mitt.
 Åsså en till såndära fining..
 Sällan man ser så här klart vatten i en bäck..
 Detta är ett konstverk i sig..
Så här glad var Rocky när vi äntligen fick tag i honom..
När vi vände om tillbaka efter att ha hämtat Rocky så låg denna gran över vägen..tur att vi hade en yxa med oss..
En av de vackra tjärnarna jag sett denna helg..
Man kan inte se sig mätt på sådana vyer..
Vem vill fara hem till hyggenasrike...inte jag..






Klicka på bilderna så blir de större..
Nu ska jag rigga upp mig och dra till STORSTAN..lite shopping med mamma och en sväng på SUS..

Ha det så bra

5 kommentarer:

  1. Tack för att du visar bilderna och dina tankar.
    Med vänlig hälsning/-Anders

    SvaraRadera
  2. Där skulle jag vilja vara. Fina bilder som vanligt.Den där rotvälten skull jag vilja ha.
    Säger Mammma.

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder! En fröjd att vi får ta del av dem :)

    SvaraRadera
  4. Lätt att ta fina bilder när man får vistas i sån fin natur :)

    SvaraRadera