jag

jag

torsdag 31 oktober 2013

Jobbar, sover, jobbar...

I natt så SOV jag..observera SOV..när man jobbat hit o dit, varit till Sunderbyn och sjukgymnasten och jobbat om vart annat så sover man av utmattning..

Att sen få ett sms på eftermiddagen av Jonas..
-Ska vi städa ikväll?
Ja då städar man, vi drog över hela huset hann dammtorka i stort allt utom hyllorna i köket som jag tar idag..skurat av golven och lagt ut mattor..
Fasiken så fint huset plötsligt blev..

Sa till Jonas igår att "om man inte haft hund så behöver man sällan städa"
Än värre när man har 5 inne varje natt..

Nå, jag har heller lite hundhår i huset än ett rent o sterilt hus..

Var ut med Fixa gumman förra dagen..ett bra hundjobb och fick se 1 tjur o ett okänt djur och det var inte det hon skällde..
Tog några bilder av ett Oktober grått landskap..
Jag tycker att det grå är vackert..


 Klart att hundarna ska ha något gott när de gjort något bra, Rocky har ju några bra jobb som skulle firas..han ÄLSKAR cheescake..Ann som har ett stort hundhjärta bakade honom en smarrig cheescake...Fixa fick hon också när hon varit duktig..fast ALLA fick bara för att de är så fina..


 Idag så har jag lunch med Carola och en lantligmiddag på tema middagen hos Monika att se framemot..

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar