jag

jag

torsdag 24 oktober 2013

Sur, sur, sur..

Väder...en bra dag för inomhusjobb...

Städ..bak..etc...egentligen så skulle jag vilja vara ute hela dagen men det regnar ute..
Tar heller snö just nu..lite bakslag har jag, ont i axeln som bara den har jag haft igår..kan vara att jag trattade på ändan när jag for hem från jobbet igår morse..halkigt som bara den..eller så är det något annat..tränar som jag ska och allt..

Börjar fundera på julklappar, har inte fått in några önskelistor än...kanske det blir en "billig" jul i år..
Anns julklappar är alltid lätt, fast hon börjar ju bli stor så hon får ju inte så många som hon brukar numera..Killarna...Jonas...fast han har då fått så mycket av mig under året så där känner jag ingen oro..oro eller oro har jag väl inte..det blir jul oavsett vad..

Funderar lite på när jag fyller år också...fasiken inget jag längtar efter..ångestnoja..känner ju mig inte så gammal..(förrutom på morgon och kvällarna ;) ) ha ha..

Skulle vilja stanna tiden här och nu i många många år...att få må så här bra är en ynnest. Då tänker jag bort diskbråcket och ondaxeln..de får jag leva med utan allmänt må bra..

Nä nu tror jag att jag ska ta och börja röra på mig, iallafall krypa ur min pyjamas..

Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar