jag

jag

fredag 25 oktober 2013

Jag borde ha..

haft med kameran idag då jag gick en liten prommis med Arro.
Ljust, solen, isiga grässtrån..så vackert. Tänker kanske går tillbaka men just det ögonblicksfotot är förbi..
Idag när jag tittar ut så kan jag nästan tro att det är vår..lite snö på träden, solen skiner, droppar lite från taket..

Men det är ju Oktober så klart och alla vinterdepp människorna har nu en lång mörka svår tid framför sig..varför deppa när man kan njuta av allt det fina vi har men vi är ju alla olika.
Fast om man bara gillar sommaren kanske Norrbotten inte är den bästa plats att bo på då..
För sommaren är ju tillbaka om ca 8 månader..

Nä nu njuter jag av få snart börja åka skidor om nu min sjukgymnast tillåter det,,har lite depp över axeln..visst har jag blivit rörligare men jag har haft ont..kan bero på att jag halkade och blev tvungen att ta emot mig...bara träna vidare och höra vad hon säger på Tisdag när jag ska till SUS igen..

Arro gillar att vara ute speciellt när man har ett ben att sysselsätta sig med.
 Ska försöka få ihop en pastagratäng till middag..ska nog gå bra..

Ha en härlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar