jag

jag

fredag 11 oktober 2013

Vilken härlig jobbvecka det varit..

Tror jag kan ha ett av de bästa jobben..
Visst jobbar jag helg då och då, jobbar bara nätter..men ändå..jag hinner vara ledig flera dagar mellan varje jobbsväng..hinner återhämta mig..

Har fina arbetskamrater, kan påverka mitt schema, varierande arbetsuppgifter..
Ja vad mer kan jag säga, vissa säger men du måste ju torka skit och sånt men det är inte så ofta det händer, det är inte det värsta..spya är värre, tycker jag.

Men när klockan är 04 på morgonen och man känner sig trött och sliten så kan man ibland få höra av någon patient..
"men vilken kalaspingla som kommer här"
Då kan man inte annat än dra på munnen ..

Nu är jag ledig IGEN några dagar och några av dem kommer att tillbringas i skogen med älsklingen och hundarna..hoppas få till lite bilder..

Sen så ska jag ju tillbaka till Sunderbyn och sjukgymnasten till veckan..hoppas att träningen har börjat visa resultat..

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar