jag

jag

onsdag 16 oktober 2013

Ville ha..

Valuta för min pengar jag lagt ut för att skjuta mig godkänd på björnpasset..200 kr bara men ändå..ha ha..skojar lite men jag och min Fixa vi for ut i skogen igår..ingen björn fann vi..och frös gjorde jag men vad gör det när man kan vara ute och se allt det fina..

Några bilder tog jag..
Kan inte låta bli att fota när jag ser en sån här goding..
Fixa, min trognaste vän. Viker aldrig från min sida..kanske för att hon är så mycket laika eller vet inte..men min gumma är hon iaf..
Körde ner till Braj och där var det allt annat än vindstilla..


Vi hade en kall, blåsig men ändå fin morgon i skogen.
Sen så for jag ner till Arvidsjaur och var barnvakt åt småtrollen :)


Tänk vilket fantastiskt liv jag har..

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Härligt att vara i skogen :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det, blev tvungen ut på en prommis i skogen med Arro. Han får inte vara lös nu men han verkade gilla att gå i sele :)

    SvaraRadera