jag

jag

lördag 27 augusti 2011

Att vara Lyxhustru sliter...

Eller....

Har jobbar helg i helgen och det finns väl roligare saker att göra men men jobba måste man för att pengarna ska trilla in..

Har tänkt på hur mycket som förändras i mitt liv de senaste 7 veckorna...att försöka lära om sig lite...inget som känns negativt utan bara mer åt det positiva hållet..

För positiv energi har jag inom mig numera, visst kommer det stunder då mina "demoner" försöker att tränga sig på...jag har dock försökt att tränga bort dem och blir bättre och bättre på det..

Att börja få tillit till en annan människa är mäktigt för mig..helt är jag inte där och det beror enbart på mig själv...

Att få bort en bild av sig själv som man blivit matad med i flera år tar sin tid. 
Återfinna sig själv tar också sin tid men jag känner att jag kommer dit och det är jag så glad för..

Senaste tiden har jag flera gånger hittat det riktiga skrattet inom mig och gissa om det kändes befriande...att få skratta tillsammans med någon är ju en lisa för själen...

Jag är så tacksam att jag mött min nya vän som börjar göra mig hel..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar