jag

jag

söndag 14 augusti 2011

Snart är den slut..

Min jobbar helg..en helg som gått fort och varit riktigt trevlig..
Alla som jag träffat på jobbet denna helg har haft ett glatt humör, både dag o natt personal..

När man jobbar natt så sover man ju bort mycket av dagen och hinner inte träffa så många. Fast idag så vaknade jag just före 1 och var ganska pigg..
När man vaknar så pass "tidigt" så hinner man ju en hel del..

Jag hann ut med Tajson en sväng..
Jag hann träffa Filip en stund..
Jag hann träffa Jonas en stund..

Som ni ser så hann jag en del..Jag och Filip for på Torget och köpte oss en mjukglass var..undrar om det var denna säsongens sista mjukglass ??

Jonas kom och mötte upp oss på torget och Filip fick ju smacka lite dricka..gissa om lyckan blev total..både mjukglass och Coka cola :))

         

Nu har jag några timmar kvar att jobba innan jag går på ledigt,
ärlighetens namn så sköönt ..

Har börjat få lite  mat inspiration och det känns bara roligt.
Hoppas att jag kommer igen och börjar testa lite nytt i matväg..

Nu måste jag sluta.

Hoppas att ni har det bra, för det har jag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar