jag

jag

lördag 13 augusti 2011

Min vän..

Ger mig så mycket värme, närhet, kärlek och framför allt trygghet..något som jag inte trodde skulle vara möjligt för mig att hitta..

Att få upp ögona och se något annat än vad jag har brukat vilja se har lett mig dit..

Att våga möta något som är nytt är inte alltid så lätt, för då kan man måsta titta i sig själv och där finna något som man inte tidigare vetat finnas där. Men jag lovar att det är spännande att gå på nya okända stigar..för han är så olik andra män jag träffat i mitt liv..

Att vi sen gått ut öppet och visat att vi vandrar på samma stig och utforskar varandra var inte så svårt.

Att få känna denna enkelhet i vårt förhållande är så otroligt härligt..för det finns liksom inget konstigt..

Många ATT blev det och massor fler finns..

Att kunna säga och få förmånen att säga att denna fina kille som gör mig så mycket gott är min är en lisa för själen och är det någon som kan hjälpa mig med mina spöken så tror jag att det är han..

För att citera en kompis till mig
"Han står stadigt med båda fötterna på jorden "

Att vi sen har samma passion för naturlivet, hundar, jakt och God mat gör ju inte direkt ont :))


Personligt..ja visst men detta är ju min blogg...och här är ett forum där jag kan skriva av mig lite..få mer av mig själv än i Facebook..
Orkar inte lägga ut denna blogg på fb för då känner jag att jag måste kanske tänka på vad jag lägger ut..

Läser några bloggar och det är så roligt när de visar bilder och skriver text som beskriver deras liv..för på FB så är det ju inte riktigt så seriöst alla gånger och jag tycker inte heller att det ska vara det..lite olika sociala forum är det ju..

Nu ska jag hoppa ur pyjamasen rigga upp mig och dra på Surströmmings fest hos mina nya grannar..Maria och Janne..
Trevligt med nya grannar..

Ha det så bra och sköt om er..




5 kommentarer:

  1. Så härligt att ni hittat varandra!!! Blir så glad att läsa det du skrivit :)

    SvaraRadera
  2. Jag försöker att ha en positiv inställning...den har kommit i takt med erfarenheterna i mitt liv..
    /Sofie

    SvaraRadera
  3. Tycker att det är så otroligt roligt att ni funnit varandra! Länge har jag vetat att ni skulle passa ihop:-) Hihi

    SvaraRadera
  4. Låter ju toppen.
    Ibland ska man inte tänka utan bara köra.
    Det kallas att man ger av sig själv.
    -Anders

    SvaraRadera
  5. Jag har tänkt för mycket i mina dagar,,nu lever och känner jag bara../Sofie

    SvaraRadera