jag

jag

fredag 10 februari 2012

Fredag = jobbarhelg...

Både jag och Jonas har jobbar helg i helgen...inte så att jag direkt ropar jiiippiii...men men allt brukar gå när man väl är där..

Försöker att komma i form med skidåkningen men det är så tungåkt i denna kalla gamla snön ..spelar väl ingen roll direkt men jag älskar när det går fort och jag får bara stå och staka...

Annars så är det väldigt sparsamt med roliga saker denna vecka..varit på fackträff,sett 2 avsnitt av serien som gick i julas svärdet & spiran, igår var det en ljusglimt....äntligen ett besök hos frissan....välbehövligt..

Har insett redan förra helgen att denna vecka får jag lägga på sidan lite, inte ha så mycket ambitioner att hinna i kapp....men jag bryr mig inte värst utan det är bara att gilla läget för det som inte blir gjort denna vecka är kvar till nästa då jag inte jobbar så mycket....

För jag har tidigare i mitt liv lärt mig att sluta se allt lyfta blicken från golvet för då ser man inte dammråttorna....
En inte allt för lätt sak att lära sig men det går....

Stresshormonerna går ner och man mår bättre av det...

Jag måste dock vara väldigt otränad för jag får dras med träningsvärk varje gång jag trycker på lite...

Inte skoj iaf...nä..nu ska jag valla på mina skidor...

Ha det.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar