jag

jag

lördag 11 februari 2012

Roligt..

Jag och Jonas "tvingade" på mamma och pappa dator...det blev ju en över när Jonas flyttade hit...

Mamma har börjat sköta bankärenden via datorn..har lärt sig att surfa runt...
Tänk så roligt att även om man börja vara lite till åren så kan man hänga med vad som händer...funderar på att ordna henne ett fb konto ??

Jag tror att så länge man vill vara en del i samhället och dess utveckling så växer man som människa hur gammal du än är...

Jag är inte bitter men att vakna vid 3 och det är mulet gör att det känns inte så surt att ha sovit bort hela dagen....tur ändå att Jonas också jobbar denna helg..intalar mig att vi ändå inte kan göra något....

Jag tänker på alla som är sjuka eller har någon sjuk nära..

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar