jag

jag

lördag 4 februari 2012

Promenad i kylan..

Finns inget dåligt väder...vädret är ju kanon men kallt..
i -30 gradig kyla tog vi oss en drygt 5 km lång skön promenad med hundarna..

Jonas kamera visade sig fungera kanon i kylan (gissa vilken jag kommer att använda)..massor av bilder klicka på dem så blir de större...

 Ekkorrjakt :))
 Kallt...
 Vackert..
 Härligt...
 Gosigt..
 Skönt..
 Ståtlig...
Gladast..
 Vackrast..
 Mera ögongodis..
 Gör ont i själen över allt det vackra..
 Jonas myser med Diva & Rocky..
 Vill bara framåt..
 Frostskadad...
Lycklig att den kalla prommisen börjar nå sitt slut..
 Snygging...
YES...snart hemma..så skönt..tänkte göra snöänglar men jag ändrade mig när fötterna börja göra sig påminda om att de var kalla..
 Ändlöst vackert...















Jag och Jonas har tagit dessa bilder med hans kamera...jag är så glad att jag har en kille som är lika tokig som jag och kan tycka att en prommis i  30 gradig kyla är helt okej...

Ha det så bra..

1 kommentar: