jag

jag

söndag 19 februari 2012

Jag vet !!!

Borde blogga oftare..iaf..ordna med bilderna oftare så att det inte blir massor på en gång...

Veckan som varit har tillbringats utomhus i möjligaste mån..
Fjällsfiske...hårt väder blev det..Vi fick köra sagta för att kunna se spåret som vi hade kört någon timme tidigare..Årets första pimmpelfiske.
Pannkaka och Souvas smakar alldeles förträffligt...
Lilleman alltid på hugget..
Jag å mina stubbar !!!
 Bytte gåväg och möttes av det vackra naturen kan ge..
 Gamm häbret, Lennarts och Olas,,
 Jo, just det jag fick ju blommor av Jonas på alla hjärtans dag...
 Mmmmm, 
luktar mumma.
torkade älgben
Takskottning i Bergnäs..han trillade bara ner 2 gånger...
Hundbus...
Älskar snö
snöhunden..
Mera bus..
Kanske de tänker hälsa på hos Kristina...
Motion...
Söt... 

















Igår Lördag så for vi upp till Fjälls för att trampa spåret ner till sjön...vi hann med en tripp på fjället men massor så hårt väder det blev..vi fick några fiskar i snöstormen som sedan avnjöts stekt på tunnbröd....

Idag har vi skottat, trampat skidspår och kört skoter till Tjapps och drack kaffe hos Mari...

Har nu ledigvecka och hoppas på bra väder så att jag kan vara ute...

Hoppas att ni också har haft en trevlig helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar