jag

jag

torsdag 2 februari 2012

Träningsvärk...ett tecken på.....

Att man gjort något eller....inte gjort något...

Har haft en svacka med träning..går och åker skidor men inget styrketräning av något slag har det varit på sistone....börjar känna mig lite förslappad :))

Så förra dagen pumpade jag upp min pilatesboll...


 
Och gjorde nÃ¥gra övningar..bland annat denna.. 











Och denna




När man som jag bor i buschen...så har man inte tillgång på nära håll ett väl fungerande gym då kan en pilates boll vara fin att ha..finns massor av övningar att finna på nätet...

Eftersom att jag ibland glömmer av...lätt när man börjar träna, sen får man in det i vardagen och då gör man det bara...jag har bett min sambo att hjälpa mig att komma igång....kruxet för honom är att han måste ju också träna :)) Gör säkert inget :))

Tänkte mig slogan...." Beach 2012, here we come " ,,,ha ha ha....

Fast det dröjer nog för jag har inplanerat SEMMEL bak idag..mmmmm.....

Ha det bra och sköt om er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar