jag

jag

tisdag 14 februari 2012

Skidkul...

En ny upplevelse, att vara med Filip på skidkul...
Och roligt verkade han ha, vi med för all del...vi var där 1 timme och Filip var glad och skrattade hela tiden, så mycket att en ledare sa..
"han är den gladaste killen jag hört på ett par skidor"

Filip verkar gilla när det gick lite fortare och fort lärde han sig det där med balansen..
När vi åkte tillbaka vill han att vi skulle fara dit någon fler gång...

Idag är jag ledig....ute aktiviteter blir det och en hel del annat om jag ids...

Men jag kanske lyssnar på Jonas,,,ta det nu lugnt idag och arbeta inte ihjäl dig :))

Som att jag skulle göra det :))

Ha det..   

4 kommentarer:

  1. Ha-ha... som att du skulle göra det... Så klart att du försöker!
    Kul att Filip tyckte om skidåkning. Vi har en ny världs-sjärna kanske på gång :D

    SvaraRadera
  2. Jag tänker så här...om han blir skidproffs så kan jag ju följa med honom runt i Europa..jag är ju ändå snart pensionär...jag har tagit det lugnt, klippt pappa, moppat golvet, åkt 18 km skidor, bjudit Carola på lunch..nu väntar middag till älsklingen..lite bus med Filip...en ganska lugn dag med andra ord...Sofie

    SvaraRadera
  3. Oj... Om det är en lugn dag, vad är det då INTE lugn?

    SvaraRadera
  4. ha ha ha..är massor trött nu :)))

    SvaraRadera