jag

jag

torsdag 23 februari 2012

Vissa dagar är bättre än andra...

Igår så startade jag dagen med att sladda och trampa spåret...i ärlighetens namn hade jag så ont i min axel att jag började deppa, tänkte som, det kan fasiken inte bli värre så jag tog skaitskidorna och Rocky med mig och for hela spåret.. visst var det löst i spåret men jag hade kanon skidor så jag märkte inte så mycket...klart svettigaste turen för i år..höll ett högt tempo så högt ibland att det tjorvade i den slaka linan som blev av att Rocky inte vile trava ut ordentligt han la sig på ett halv fort läge som var alldeles för sakta för mig.

Hundarna behöver inte dra så mycket räcker med att de bara håller lina sträckt...

Sen blev det APT m jobbet, middag hos svärmor och ett besök hos Per-arne & Ethel....sista delen av kvällen blev liggandes i soffan med väldans magsmärtor..andra kvällen i rad...blir det samma ikväll så måste jag nog ta kontakt med sjukan....men jag är optimist :))

Idag står bullbak på agendan...kanske också lite morotsbröd....

Få se vad jag hinner...

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar