jag

jag

tisdag 9 november 2010

-22,2

Stod det på vår utetermometer..




11 timmars sömn..


Byt ut katten mot hund så blir det rätt..

Idag ska jag..
Bilen..sålt den..

Mamma frågade vad jag ville ha i julklapp..
Vad svarar man när man har så mycket..
Växt ur min gamla
PXC Softshell Jacket
Behöver en ny skidjacka

Vet inte men idéerna börjar åter igen att samlas i min hjärna, bara till att bena ut dem..
Önskar mig..

Önskningar är ju fria..

Nu har jag degat av mig nattens sömnrester och då är det bara att ta tag i dagens "måsten"..

Men idag känner jag mig så "flummig" vill bara sitta och ta igen mig som

Ha det så bra

Ps..lånat alla bilder från nätet

1 kommentar:

  1. Tyckte att det räckte med -10 igår morse! Vaknade till snöstorm nyss och jag hoppas jag tar mej till jobbet...

    Ha en bra dag!

    Gerd

    SvaraRadera