jag

jag

söndag 14 november 2010

Söndag..

Vaknade ganska tidigt(8) och var pigg..härligt.
Frukost..fruktsallad och en macka..mmmm


Sen så ställde jag till och bakade mitt potatisbröd gjorde dubbel sats idag, när jag bakat mycket  blir jag så givmild..Bosse och Anki fick några bröd, Ann o dem några bröd..


Annars så är det ju farsdag idag orkar inte med några stora kalas köpte pappa och Bosse var sitt par seger strumpor som jag själv tycker är toppen..


När vi satt i bilen så fick vi en längtan att komma sig ut och andas in den -20 gradiga luften.
Sagt och gjort så tog vi en prommis efter spåret jag körde upp igår..


Flickorna var givetvis med och de älskar prommisar.

Nu så varvar jag ner med lite bloggande och surfande, Thomas kollar hockey..
min intressevimpel är låg :)

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar