jag

jag

onsdag 17 november 2010

Oj vad fort allt snurrar just nu..

Som jag tidigare har skrivit så är en ny *"hundbil" ett måste..Mercan såld och då stod vi utan bil..

Hittade en i Luleå till ett bra pris..Thomas är inte bekant med denna sortens bilar så det var bara att i Måndags åka till Luleå lämna S60 och ta hem bilen för test körning..
Thomas verkade gilla vad han körde så vi funderade inte så mycket..
Igår så var det bara att åka till Luleå igen för pappers görat och ta hem S60.

"Pärlan"
Nissan Terrano II

Tokshopping på Rusta, de hade tapeter för 49:- rullen.....
Passa precis i kontoret..
Takmåla och jobbar skor(till o från)
Byxor på Kappahl

Det bästa av allt att allt var verkligen billigt.

Igår så var jag mormor åt Filip..hade kräkts förra natten så det var bara att vara hemma en till dag.
Filip var väldigt pigg och snäll och jag fann ett till användnings område för Atos..
Bob dragare..vi tog en skönt tur efter mitt skoterspår tog säkert 1 timme runt, Filip blev så där härligt röd om kinderna som bara barn kan bli..
Carola kom förbi och tog en kopp kaffe och Filip verkade tycka att det var skoj med besök..tycker att jag och Filip hade en bra dag, Filip verkade gilla "mommas storbil"..

Skulle ta bilder men alla batterier var slut..

När jag satt i bilen från Luleå började jag ringa runt till mina valpköpare och ordna för en träff..
Alla var positiva till det och den 4/12 tänkte jag ha träffen..
Bjuda på lite snabbmat..Piteälvs vok kanske..

Så här söta var de när de var små..






Idag så blir det inne fix för utetempen står på -21,9 .

Ha det så bra..

1 kommentar:

  1. Söta som socker var dom allihop!:) Tussi lite extra, var så himla förtjust i henne!:)

    SvaraRadera