jag

jag

fredag 26 november 2010

Tack Carola...

För att du testade receptet jag hade i min bok före mig..
Gjorde den idag till middag muuums...

Har varit till Frissan blev bra som vanligt, så jäkla skönt med en frissa där jag alltid är nöjd efteråt.
Om någon undrar så är det hos Vickans klippbod.

En rolig sak när man ändå är inne på frissan, jag träffade Ann på Ica och såg att vi hade liknande frisyrer..helt slumpmässigt. Fast hon är rödhårig och jag är blond..
Resten av mötet avslöjar jag inte men säger så mycket
"Det lever jag länge på" :)

Nu väntar putsmaskinen och sen ska vi hämta hit det nya bordet till "kontoret" som Thomas gjort..blev så fint..

Bilder kommer eller kanske en film..Anders du inspirerar mig.

Tänkte på det i morse när jag for hem från jobbet, vissa kan verkligen försöka dissa andra med sitt tråkiga humör..
Jag säger bara..
"Gör nått med ditt liv så du får glädjen tillbaka"
(eller se till att du får ett pet)

Sådana människor kan förstöra en hel dag medan man kan få som jag inspiration av en film som Anders lagt ut..

Det är så kul när man får denna nya inspirationen för då sätts hjärnan igång och massor av positiv energi kokar i ådrorna man känner sig levande..

Tänkte en natt när jag jobbade..jag är halvvägs i livet och det är bara att leva det..försöka finna glädje varje dag..göra nya saker..helt enkelt leva livet.

Kanske jag blir som Maria Montazami och blir frälst i mina "tassels" för jag har köpt mina 2 första..lila..

Tänker som så varför inte prova något nytt,,det jag har är provat, varför inte lägga in något nytt i livet..

Ha det så bra och sköt om er.

CARPE DIEM

1 kommentar: