jag

jag

måndag 1 november 2010

Mormor idag..

Stängt på Dagiset för Filip idag därför tillbringar han en dag i Auktsjur.
Ann och Thomas kom med honom igår kväll så han har sovit över...oroligt i sängen..

Idag har vi kört lite skoter åkt bob och tittat på skoterfilmen, just nu så sover han.

Igår så var vi upp en sväng på jaktmarkerna och det var ingen höjdare.
För Thomas fick nästan bära Mercan..sådana bilar är ju gjorda för Autobahn och där ska de vara.
Nu säljer jag bort bilen och alla andra halvdana bilar som står på gården och vi köper en bil som är gjord för vår körning.

Skönt väder hade vi iaf.

Dimman slog ner mellan bergen och svepte in allt i en slags mystik.

Som jag tidigare skrivit så har jag en förkärlek till stubbar och här kommer en till som stod så vacker i denna dimmiga sista dagen i Oktober.



Eftersom att jakten sket sig trots att Diva gjorde ett ännu kanon jobb men vad hjälper det när alla våra apparater funkar dåligt.
Bilen kördes fast säkert 20 gånger
Thomas pejlings handenhet funkade dåligt
Summa sumarum,,skulle varit kvar i sängvärmen.

Hundarna deppade inte..lika glada var de för en fika stund i bilen.


Nu ska jag förbereda middagen köttbullar och makaroner och sallad till det..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar