jag

jag

fredag 5 november 2010

Alla helgona helgen..

Tillbringar jag på jobbet..funkar det oxå..så måste man iaf intala sig.

Lite finare har det blivit ute,kallare och vitare för det har kommit lite ny snö men det är is under..

Ska försöka ta mig ut och åka lite skidor idag igår var det så isigt att det är inte ens är roligt så det blev en 5 km promenad till Näverliden och en 5 km cykel tripp framför tvn...

Har fått svar på mina prover och de var allt annat än bra. Har funderat hur det kan komma sig för jag lever ju så sunt och allt..
Att som jag ha det genetiskt gör ju att det är svårare att få det lågt.

Läkaren på A-Hälsan är väl lite på min sida..vi provar utan medicin och jag börjar om med Becel Proaktiv för det var vad jag åt förra gången jag tog prover och då hade jag bra värden.
Jag har också slutat äta VitaePro kanske är det det som gör att mina kolesterolvärden stiger.

Man måste prova något iaf..nya prover ska jag ta i Januari..

Nu har jag sålt min MB som jag haft i 9 år idag blir nog sista turen med den sen ska jag städa ur den..
Har hittat en "ny" bil i Luleå så det får bli att åka dit och kolla..i Stockholm finns det många men det är ju bökigare att åka dit och skulle det vara något så är det närmare till Luleå..vi får se..

Nåja bara bita i och se framåt..

Hoppas att ni har det bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar