jag

jag

söndag 21 november 2010

Magiskt..

Var det ute igår..så mycket månljus att man kunde gå promenaden utan lampa..
Det händer inte så ofta..

Just nu är det mycket som sker i mitt huvud..tankar..
Tror att det kommer att bli en förändring i mitt liv..en större..

Jag och Thomas har pratat om detta och vi tror att vi ska kunna fixa detta..
Låter kanske lite mystiskt dock är det inte så märkvärdigt som det låter..

Återkommer när jag vet allt säkert..

Vi tog en härlig promenad i kväll oxå..tänkte att det är kallt men klädde mig för mycket iaf för jag hade ju inte kollat temperaturen..bara-13,8 och jag som trodde att det fortfarande var -19..
Så det kan bli..

Ska snart fara för en sista natt detta skift..en bra helg.

Imorgon ska jag fortsätta att tömma kontoret, ska bli så skönt att få fixat detta rum..måla, tapetsera lägga nytt golv.. härligt..

Ha det så bra..

CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar