jag

jag

tisdag 23 november 2010

Morgonstud med kaffetåren.

Kaffetåren är ju bland det bästa jag vet..den 1a koppen morgonen alltså..

Idag har jag lite inbokat så det var bara ställa klockan och stiga upp.
Igår så gjorde jag det tråkiga..spacklade i "kontoret"..Jag beslöt mig igår att måla min stora furufärgade garderob vit...
Ska jag vara riktigt ärlig så har jag aldrig riktigt gillat furufärg på möbler. Min tanke går lite åt hållet.
"orkade jag måla min svarta Expedit bokhylla vit så måste det gå att få den fin också"

Blir lite inspirerad av Anders med att visa film, har tidigare lagt ut Lisa på Björnprovet så jag tänkte lägga ut Atos men det bara jävlas..får återkomma.

Jag fick komma till min Sjukgymnast idag, när jag skulle förklara känslan för Ann fattade hon inget därför säger jag bara kolla in detta.
http://www.youtube.com/watch?v=7Zy3FN0GFis

För vänster benet bara kändes helt fantastiskt så bra att den högra kändes helt plötsligt mycket ond..

Igår skrev jag att jag var bitter, arg och ledsen säger så mycket att det är inte bara en sak som gör att jag känner så.

Såg Masdjävlar fick känslan av igenkännande och blev ledsen sen bitter för att jag fick den känslan för egentligen har jag inget att vara bitter över för där jag är idag är resultatet av många beslut som jag tagit genom livet.
Vissa var inte så bra med facit i handen medans många har blivit bättre än vad jag kanske först trodde.
Det kallas livet..arg får Thomas stå för..

Idag är jag inte arg längre, lite ledsen..bitter nja..

Målat första varvet på taket i "kontoret" men det skönast idag..

Skidturen på ca 12,5 km
Så vacker det var ute lite kallt men oj vad skönt..
Mellan Brajsjön och Harrejaure

Min egen lilla varg


Den stora förändringen i mitt liv har tagit de första stegen mot detta..
Och det är att jag söker dagjobb istället för natt..ett vikariat till att börja med så jag kan känna om jag får tillbaka sömnen..

En omställning som jag får utvärdera efter ett tag..
Snart House..går inte att missa..

Hoppas att ni har det bra..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar