jag

jag

tisdag 2 november 2010

Skön känsla..

Jag har en sån skön känsla i kroppen och framför allt i bena..
Har under en tid dragits med onda ben..muskelinflammationer, hälsene bekymmer och slemsäcksbesvär men nu känns bena lätta och sköna..

Eftersom jag är jag så måste jag genast börja analysera VARFÖR..
Är det att jag kommit igång med skidåkningen?
Är det för att jag sover mycket bättre?
Är det för att jag börjat äta VitaePro?
Frågorna till mig själv kan göras längre men jag vet inte om jag blir något klokare av det..

Njuter så länge det varar..

En sak börjar irritera mig och det är dessa klass 1,2 varningarna som de ständigt börja varna för.
Sista gångerna så har det bara blivit löjligt lite..som jag ser det så kanske folk inte börjar lägga så stor vikt vid dessa varningar om de så ofta blir fel...

Förr så sa de mycket blåst, mycket nederbörd och folk fattade..klass 1 varning låter så mycket värre än vad det är. Jag vet att många slutar ut att göra saker bara på grund av varningarna och så visas det att det blev inget..
Man få bli en egen Poolman..kolla alla vädersaiter och sen försöka lista ut vad det blir för väder..

Imorgon så hämtar jag mina skidor :)

Nu ska jag börja med middagen,,,,Omelett med kassler och lök till det sallad med fetaost.

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar