jag

jag

torsdag 18 november 2010

Vilken härlig dag..

Kom ut från Högtalarna i bilen..skivan med Jill Johnsson sitter i..


Och jag tycker att det stämmer bra för mig idag..
Sovit länge och gott vaknade just före 9 och hade kroppen full av energi.


Packade bilen med skidor, stavar och Fixa och drog till Tjapps för skidåkning..
Jag tror inte att jag haft skidor förr när man nu kan åka på fina skidor, vilken skillnad..


När jag for hem efter vägen så såg jag på håll en glimt av en stor fågel i topp. 
Snabbt plockade jag fram telefon och gjorde den redo för fotande jag saktade ner mer och mer  till slut så stod jag still fönstret hade jag redan vevat ner så jag hann ta en bild på Örnen som satt på tallen.


Första örnen för min del..
Börjar fundera om det är ett omen av något slag för detta är min andra örn som jag sett vid vägen körandes bil denna vecka...

Har avnjutit lunch vilar ner lite sen ska jag fara ut med Tajson en sväng..
Tror det blir en promenad för jag vill prova mina nya häl inlägg..har så jää---a ont i den vänstra hälsenan.
Hälsene inflammation känns det som och sen tidigare besvär så vet jag att inlägg brukar funka..

Ha det bra
&
CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar