jag

jag

lördag 20 november 2010

Sover bort denna November Lördag..

Och det känns bara bra att få sova bort en hel Lördag när man jobbar helg..
Att sova bort en hel dag kan för många kännas fel och det gör det ibland även för mig.
Jag har dock en tankemantra..

"Sover jag inte bort denna dag så hade jag nog ändå jobbat och inte kunnat vara ute."
För det är just det som jag älskar att vara ute..vi försöker ta en promenad med hundarna varje kväll oavsett vilket väder det är..tror att det kallaste har varit -28, kan varit kallare oxå.

Hundarna verkar inte bry sig för de "snöbadar" och är allmänt allert oavsett vilket väder det är ute..

Har haft en bra natt lagom mycket jobb..trevligt surr vid fikat..
Var så stolt över mig själv i natt då jag mot stod impulsen att äta Fazer choklad(min favvo).
För jag var hungrig och sugen ett tag därför blev min "frukost" macka
Potatisbröd, Becel, babyspenat och skinka..mmm bland det godaste jag ätit på länge beror nog mer på att jag var så hungrig..

Thomas står för maten idag!!!!
Sen blir det prommis, dusch, jobb...funkar det med.

Ha en bra Dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar