jag

jag

fredag 12 november 2010

Fredag..

Och Thomas kom hem med.

Riktigt roligt..

Du är en riktigt renlevnads människa fick jag höra igår...
Varför tar jag det som negativt..börjar alltid försvara mig med att jag tar mig något vinglas då och då..

Är det egentligen inte något som är bra..att motionera, sluta röka/snusa äta nyttigt..
Det är ju inget någon ska känna skam över att göra..men ändå känns det konstigt för jag ser mig inte som en renlevnads människa..
Jag ser mig som en sund människa för jag äter gott, dricker gott älskar godis och glass..
Jag älskar att äta och middag är det som jag ser fram emot att få sitta ner tillsammans och äta god och nyttig mat..måndag eller fredag spelar ingen roll..

I kväll är det följande som gäller..

Gillar skarpt

Till det
Och
 

Mera go saker

Ha en riktig bra helg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar