jag

jag

torsdag 7 juli 2011

2 år imorgon

Sen jag slutade snusa...är något nöjd :))
Provade i våras att snusa men insåg att den eran är slut för mig..
Inget som jag saknar , fast kanske ibland för jag är ju så rädd att bli FÖR präktig...

Några laster bör man väl ha..

Imorgon är det andra värsta Bilbesiktningen...värre än att gå till tandläkaren..

Idag så känns det som att jag varit överallt och ingenstans..troligen för att jag inte sovit så mycket de två senaste nätterna..varit alltför pigg :))

Ska ta igen det i natt..

Hoppas att ni har det bra och sköt om er..

2 kommentarer:

  1. Grattis! Jag söker också laster som gör mig opräktig, men har inte hittat något som passar... glass räknas väl inte :)

    SvaraRadera
  2. Det beror nog på hur stora mängder glass..:)
    Skämt o sido så är det ju rätt skönt att slippa tobak i någon form och ett vin glas är ju rena hälsokuren..
    Huvudsaken är ju trots allt att man mår bra i kropp och själ ..
    /Sofie

    SvaraRadera