jag

jag

torsdag 28 juli 2011

Några dagar ledig..

Och det firades med att fara bort några dagar...vilka kanon dagar sen..

Bra väder, god mat och för mig bra fiske..att sen ha väldigt trevligt gör ju inte ont..

Första kvällen så gick vi en kvällsprommis med hundarna.
Solen var så vacker genom molnen denna kväll så jag gjorde ett försök att visa det.

Min vän..som också gillar att vara ute med hundarna.
Jonas och Rocky

Så här glad kan man också vara.

Storavans fiskegudinna visade mig vad hon har att erbjuda.
Fick i Abborre på 0,98 och en Laxöring på 1,3 inom 5 minuter.
Vi fick också flera abborrar men de flesta fick växa till sig.
Jag vann :)) först, flest och störst :))

Jonas var så snäll och knöt om knuten efteråt.

Gissa om Fixa njuter..

Jag mår inte så dåligt heller :))

Rocky var med på sin första båt tur.
Han såg ut att gilla det..

Här gick vi i land och kokade kaffe och tog oss ett dopp.

Så här smakar ju i mitt tycke kaffet allra bäst.
På en eld i ett vackert väder, i vacker natur och í trevligt sällskap.

Kameran har gått varm och många bilder har det blivit..torde nog återkomma med fler bilder från dessa dagar..kan vara bra att ha lite bilder om jag blir sugen att skriva och inte har fotat då kan jag gå tillbaka och visa lite mer om vad jag har sett..

Nu jobbar jag en natt till och sen så är jag ledig i helgen..tror och hoppas att vädret är hyfsat..för jag längtar  att åka en sväng till Jaktmarkerna och kolla..

Hoppas att ni har det bra och sköt om er.

2 kommentarer:

  1. Så härligt ni verkar ha haft!! Nu ska jag ut och doppa mitt nya, rosa kastspö :)

    SvaraRadera
  2. Rätt coolt med ett rosa kastspö..helt i min stil alltid retar det någon :))
    /Sofie

    SvaraRadera