jag

jag

måndag 18 juli 2011

En hel del.....

Uteaktiviteter har det blivit i helgen..skogsprommisar i vacker natur..lite bilder tog jag.. Ett jädrans tjorv med att ladda upp bilder..har försökt 2 gånger men ger upp resten av bilderna kommer någon annan dag och de är de som är bäst :((

Lillberget...så fint..


Arvidsjaurs kännemärke..

Harrejaurlidens topp fick ett besök i helgen..
Fy sjutton så många små besvärliga flygfän det fanns i luften.
Men annars en trevlig prommis i ett relativt högt tempo.


Satt hemma hela Lördagen för att vänta på en man som skulle komma och hämta jaktkojsnyckeln..plötsligt så ser jag dem "Rallarrosen" som bara står där så vacker och lyser upp tillvaron..kunde inte låta bli att fota detta ogräs.


Spången som leder till Kallkällan i Sleng

En fin helg har det varit med mycket av allt :))
Har hjärnspöken...kan det vara möjligt att jag ska få känna lugn, trygghet, ömhet..är allt för bra för att vara sant..jag måste sluta tänka och bara uppleva..Tillit är något jag måste jobba på...men vi har alla i bagaget olika saker och de påverkar ju oss vare sig vi vill eller inte..

Den som lever får se..

Ha det bra och sköt om er.

3 kommentarer:

  1. Det gör mig så glad att du trivs med livet och ser ljust på tillvaron. Jag tycker inte att du ska tänka så mycket, bara njuta av att livet faktiskt inte är så tokigt!;) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tänk vad ens egna tankar kan ställa till det... Men genom att det är ens egna så har man i alla fall makten att bestämma över dem (även om det kan vara svårt). Hundar är enkla jmf med oss :)

    SvaraRadera
  3. Ibland kan jag önska att jag vore en hund..enkelt..men ibland så är det jädrans gött att vara människa :))
    /Sofie

    SvaraRadera