jag

jag

måndag 11 juli 2011

NATTIVALEN -11

Fy sjutton så Roligt jag haft denna helg..en helg med glada människor, bra väder helt enkelt kanoners...

Lite bilder tog jag med mobilen..ibland så är det bilder med undertexten "dålig mobilkamera och en hel del alkohol"

SKÅÅÅL.


Mera skååål..


Hos Niklas hade vi förfesten på Fredag.


Hos "mig" Lördag fast förstås hos Ann.


Rolig stund med massor av roliga människor.

SWINGFLY..bra



SEPTEMBER ägde, fy så bra hon var..


Bara glada människor

Karusellen, Håkis..
Jag hade åkt innan, hej o hå vad det snurrade :))

Sen drog vi på efterfest..kan säga att jag kanske fick 1,5 sömn men har tagit tillbaka lite denna natt..fler nätter behövs för det är jobbigt att vara PARTYPINGLA och dra en 2 dagars :)

Men superroligt har det varit och det är huvudsaken..

ANN tusen tack för att jag fick bo hos er..

Ha det bra och sköt om er..

5 kommentarer:

  1. Men självklart får du ju bo hos oss, anytime!!!:)

    SvaraRadera
  2. Jävligt bra bilder.
    Mvh/-Anders

    SvaraRadera
  3. kvallan....mobilkameram....alkoholen....roligt hade jag iaf /Sofie

    SvaraRadera
  4. Festbilder ska vara suddiga.
    Helt perfekt.
    /-Anders

    SvaraRadera
  5. Tack för de orden Anders.../Sofie

    SvaraRadera