jag

jag

måndag 4 juli 2011

Fjället3

Vad jag önskar att dit skulle gå fortare att ladda upp bilder i bloggen.
Kanske gör jag fel borde kanske spara bilderna i ett mindre format men då vet jag inte vad som händer..

Tog några bilder när solen lyste så vackert upp Fjällen runt omkring..









Till höger på bilden finns en flyende Mink..en svart prick vid räcket.
Jag brukar ha mobilen på sätet när jag kör men denna gång så hade jag dem i byxfickan och hade stort besvär med att få fram den så Minken hann vända och sprang fort som bara den tillbaka till stenarna


Iår så var vi och drog not i Sleng med Åke, Carola, Klas och Ann m fam.
Smaskens säger jag bara...

Tog lite bilder men bara med mobilen så kvallan är inte den bästa.

Mamma gillar blommor.


Fler blommor..endel blommor har dock råttorna ätit upp :(


Åke och Pappa drar på denna sida.

Fisk blev det.

Det var inga varma vindar vid vattnet.
Filip hade en "något" för stor jacka.

Ha det bra och sköt om er.

2 kommentarer:

  1. Åh fina fina Seidi!!! Ska bli så härligt att få fara dit i helgen :D

    SvaraRadera
  2. Förstår det...

    SvaraRadera