jag

jag

söndag 24 juli 2011

Mycket nu....

Ibland så ter sig livet annorlunda mot det man är van och det i sin tur gör att man måste börja tänka lite annorlunda..Helt plötsligt så känner man att man lever..

Att känna att man lever och har ett liv är något helt fantastiskt...jag har ju inte varit död men livet har en längre tid bara gått på tomgång..

Mycket nytt kommer in i mitt liv och det är lite svårt att ta till sig allt nytt..
Det är inte så att jag inte gillar det om ni nu tror det för jag njuter av varje sekund,,,det svåra är att för mig verkligen kunna ta emot allt och känna tillit..

Men det kommer med tiden är jag övertygad om..

Lite bilder har jag tagit de senaste dagarna men nu ska jag göra ett miljöombyte och då hänger kameran med..

Just nu så efter svettas jag något enormt efter 10 km inlines..

Ha en bra dag och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar