jag

jag

tisdag 15 november 2011

Åååå denna fantastiska höööst..

Fy sjutton vad jag njuter av avsaknaden av snö..att kunna gå med gympaskor vart som helst....ja , det tycker jag är fantastiskt.
 
Jag julpyntar ute med slingor o.dyl. och njuter av avsaknaden av riktigt kyla.








Jag löp tränar lite grann  och njuter av avsaknaden av snö/is på vägarna.








Jag tänder ljus i lyktorna vid bron och njuter av avsaknaden av snö..













Jag myser i höst mörkret och vänder min blick mot den oftast stjärnklara himlen och njuter av avsaknaden av fuktiga nederbörds dränkta moln.











Sist men absolut inte minst så njuter jag av denna höst tillsammans med en helt underbar Jonas.











Jag gillar också att det finns ett övergångsställe i Arvidsjaur för Ekorrar :))

Ha det så bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar