jag

jag

måndag 14 november 2011

I Lands problem..

Som jag skrev på fb så har jag ett  I Lands problem..

Vilken färg ska jag ha på väggarna i köket..
förslagen är många och ljusa färglösa...
och jag som ÄLSKAR Simon & Thomas :))

Vet inte men jag har lite plus för lila..hur det då kan komma sig..

jag velar mellan elegance och lavendel.. 

Ja, vilka problem :)) riktigt världsliga...


Värre att jag sov bort HELA dagen, vet inte om jag glömt ställa väckaren eller om jag slagit av den...men jag vaknade av att pappa kom och bultade på sovrumsfönstret...fattade inte vad det var och blev i sanningens namn rätt irriterad..

 När jag kom in i köket och fick se vad klockan var så blev jag nästan knäckt..17,20 nånting....hela dagen borta....och mamma som hade bjudit på middag..

Hur hungrig tror ni att man är när man nyss stigit upp???
Han hade fläskkotletter med tillbehör..mmmmm...tur att hon också hade gjort en omelett med räkstuvning för den gick lätt ner :))


Jag hoppas att det blir fin "pyntar" väder imorgon för då kan jag få upp lite slingor i enriset jag pyntat huset med..


Ha det så bra och sköt om er


2 kommentarer:

  1. Tycker själv om kontraster. Om det blin ngt ljust, då ska det tas upp med mörk. Men... det är roligt att alla har olika smak och GÖR olika :))

    SvaraRadera
  2. Och tur är väl det..jag gillar också kontraster, hittade en tapet som inte var så dum..lite rosa/lila..med lite blankt tryck..

    SvaraRadera