jag

jag

måndag 7 november 2011

Vilket väder..

Ikväll så tog vi en lite längre kvälls prommis med hundarna.

Tänkte när vi gick ut 7 November, +6 grader varmt & regnar...
Det 2 sista åren så har det varit "vinter" vid denna tidpunkt.

Gick tillbaka i min blogg och läste lite..förra året så hade vi det kallt just nu den 9/11 -22 ???

Testade mina ny köpta skidor också vi denna tid förra året :))

Saknar jag snön,,,nja,,visst skulle det vara skoj att få åka skidor men jag njuter också att kunna gå i gympaskor också..tror nog att vi får snö så att jag får åka skidor men det kanske dröjer lite..

Jag tycker att de 2 senaste vintrarna har varit för LÅNGA..några intensiva vinter månader tycker jag är mer lagon än som förra året 8 månader snö..

Ha det så bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar