jag

jag

fredag 25 november 2011

Enda gånge jag vill att de har fel..

Kollade på vädersaiterna igår..det finns chans till snö :))
Det jag hoppas att de har fel med är snömängden,,,jag hoppas att det kommer den dubbla :))

Jag verkar få leva på gamla minnen...ett tag till. 
Jag har ju en "ny" hund att prova i spåren, han är inte åkt skidor med förut men han gillat att gå och springa med en riktig sele. Han är stor och lång och fruktansvärt stark så det är hjärnan jag måste testa...

Jag hoppas att han gillar det för det skulle vara skoj att sätta ihop dem, Fixa och Rocky..har sett dem lös i skogen tillsammans och Fixa är snabb trots att hon är något mindre..

Jonas har ju stuga vid Storavan och drömmer om att kunna åka runt sjön någon mil i soligt och vindstilla väder :))

Drömma kan man väl få göra...måste leta i mitt bild arkiv efter några fler vinterbilder att drömma mig bort..

Längtan är nästan för stor, tänk att få släppa lös på ett sånt här fint spår..har så tur att jag kan dra ett spår direkt hemifrån..det är lycka..











Denna bild tog Ann av mig och Lisa, vad jag saknar denna hund..




















Om jag inte minns fel så var det under -20 grader denna skidtur..åkte kanske bara 6 km och var överlycklig att mitt ny inköpta valla för kallföre fungerade.











VINTER















Bilder att längta bort till...

Ha en bra dag och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Snööööö!!!! :) Hoppas verkligen det kommer MYCKET!

    SvaraRadera
  2. Jag också...är förhoppningsfull..

    SvaraRadera