jag

jag

måndag 28 november 2011

Så bra jag har det..

Är så tacksam över att ha träffat Jonas, han är så omtänksam..bär in ved, skottade gården innan han for på jobbet och vidare till Stockholm på kurs..

Jag njuter av att kunna få gå en kvällsprommis med hundarna i - 10 grader alldeles vindstilla, snön gnistrar i pannlampans sken.
Jag slog av pannlampan och gick i mörkret, helt fantastiskt...

Jobbar på här hemma för att få bort lite innan helgen, vill som inte ha så mycket ogjort när jag går på jobbar helg igen,,,,inte kul,,,sista gången jag lägger såhär konstigt schema...

Ska nu inta soffan och slöa en stund framför tv....ett litet vinglas ska jag avnjuta tillsammans med go choklad bit...

Imorgon blir det bagarstugan i Moskosel med mamma och förhoppningsvis piggare Carola..
På Onsdag IKEA :)))) och på kvällen kommer älsklingen hem igen..

Det enda jag önskar just nu är mera SNÖÖÖÖÖÖÖÖ, för jag längtrar verkligen att få åka skidor...


 Ha det så bra och gå ut och njut av det härliga vädret.

2 kommentarer:

  1. Jag fick mig ett gott skratt av ditt inlägg med citat av din bror "jag är nog guidat ändå så jag behöver inte dricka för att uppnå det" :D

    Kör försiktigt om du ska på IKEA...

    SvaraRadera
  2. Ha ha..men det stämmer han blir bara tystare när han dricker precis som fler i vår släkt...en del tycker nog att det är skönt när jag tystnar,,,:))

    SvaraRadera