jag

jag

onsdag 16 november 2011

Pyntat...

Som sagt så har jag nog lite för lite att göra..de tidigare 2 höstarna har jag haft skidåkning att göra av med lite energi men så är det ju inte denna höst.

Jag binder av enris olika saker och sätter ljus i dem prov startade alltihopa igår och jag tycker att det blev fint..önskar bara att jag haft mera eluttag på gården så jag slipper alla sladdar..

Igår så skulle jag testa att starta upp allt och då var en slinga död...men jag har tur för Jonas är elektriker och verkar ha ett väldans tålamod....han kollade upp varje lampa och fann till slut den som var trasig....)jag kunde lätt ha köpt en ny :)) lätt att byta och nu lyser alla lampor :))

Efteråt tog vi en prommis med hundarna Auktsjaur-Näverliden t.o.r 5 km, såååå skönt det var ute nästan som vår !!!!
Idag blir det nog mest inne jobb = STÄD....inte för att jag vill utan mer MÅSTE.
Har blundat länge nog nu...4 hundar inne varje dag, de är ju ute i hundgården också på dagarna men sover inne på nätterna utom då jag jobbar då är de ute på nätterna och sover med mig på dagarna..

Ha nu en bra dag idag och sköt om er 

1 kommentar:

  1. Det behövs minsann lite ljus i novembermörkret när inte det finns någon fin, vit snö... kanske jag ska investera i någon ljusslinga... Ha D gott!

    SvaraRadera