jag

jag

torsdag 24 november 2011

Hä gå bra nu ...

Målar och fejar och hoppas på att allt ska bli så bra som jag hoppats på..
Inget avancerat ...takmålning i köket och jag som trodde att det skulle ta hela denna vecka i anspråk blir nog klar idag :)) Riktigt bra blir det ljust och fint..

Men mest drömmer jag mig bort...till härliga tider..

Kall nysnö















Skidtur med hund
















Fjället












Vårsolen












Vår/vinter njutning












Inget dåligt väder i fjällen här inte..
















Dessa tider kommer....och då ska jag bara njuta...längtar så jag kan storkna efter att få sätta på mig skidorna och fara ut och åka mitt spår...om det blir kallt i helgen så tror jag att jag far ut på Slengsjön och skaitar lite...

Ha det så bra och sköt om er

4 kommentarer:

  1. Så roligt att se att det fortfarande finns positiva människor som vet att vintern kommer även i år:) Så fort det blir snö ska det köras hundspann med släde här men jag var faktiskt in och tittade på skatepjäxjor i tisdags. Har inte åkt skidor sedan jag flyttade från Luleå och det är dags att börja om med det igen. Min vorsteh behöver motion också:)

    SvaraRadera
  2. Kan ju vara skoj att göra lite annat..min ung tik gillar att åka och håller på att ha massor av energi..

    SvaraRadera
  3. Slengsjön var ju superkul att åka på... Tänk att jag bott i Moskosel i så många år och aldrig varit dit förrän nu...

    SvaraRadera
  4. Bättre sent än aldrig...riktigt skönt på våren då solen gassar..någon abborre går det att pimpla efter...

    SvaraRadera