jag

jag

torsdag 31 maj 2012

Det går bra nu !!!!

Med det mesta....snälla pappa hjälper oss med ved nu när Jonas är justerad..

Blev ju mormor igen igår.....det känns att vara mormor på heltid när man är ovan....kör hårt med mig har Filip gjort :))..nå,ja..jag får väl vila upp mig sen...

Jag började med min Detox efter Valborgshelgen...går fortfarande på den men lägger till lite annat då och då i små mängder....vissa dagar när jag varit för testar sugen har jag känt av magen och har då fått baka tillbaka...men i övrig mår jag ju kanon...löpträningen går otroligt bra...nästan så att jag börja tycka att det är skoj...uppe i 7 km nu och det känns bra...

Jag kör ju mitt träningsprogram med pilatesbollen 2 ggr/vecka och jag tror att det stärker upp bra...

-2,7 kg och 7 cm minskat midjemått...gör ju inte ont :)))

Kommer att fortsätta så här...vem vet kanske för alltid...för det är ju underbart att må så här bra....tänk om alla kunde få känna så....

Nu inväntar jag varmare väder eller åtminstone mindre blåst..igår trodde jag att vi skulle blåsa bort...idag är det lite mer gynnsamt..

Ha det så bra & sköt om er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar