jag

jag

torsdag 10 maj 2012

Gode nöjd..

Jag blev lite rent barnsligt glad när jag kom hem....

Så mycket det har tinat !!!!....leendet blev större o större...
Tur att man glädjas över de små sakerna...

Nu har man i frysen massor av fint, miljövänligt gris kött i frysen...längtar bara till veckan då jag ska börja äta igen...då blir det grilltajm...

Uttjatat ämne Detox....men att avgifta kroppen är inte så dumt och när man är inne i det eller efteråt så mår man så bra och fattar inte hur man kan ha stoppat i den så mycket dåligt.....

Igår hade jag en dipp då jag längtade efter onyttighets saker...orsaken vet jag...åt för dåligt under dagen....botade det med att göra en "glass" med frysta hallon och blåbär, turkisk yoghurt och lite ringlad honung....

Jonas sa....Det här det var gott....

Annars så ska jag ta itu med HUNDHÅRS kamning IGEN....
VÅRTECKEN som är trist att upptäcka...

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar