jag

jag

måndag 21 maj 2012

Försökte att blogga..

Från mobilen men det är så svag mottagning att det tar för länge...

Vi har haft en trevlig lång helg i Jonas stuga...mat i massor och gott dessutom :))

Undrar vad vågen säger ???

Men vi har faktiskt inte bara ätit utan vi har varit ut i Fredags på en 5 km löp sväng...gick fantastiskt lätt...Lördag så tog jag 2 promenader så det blev 7 km sammanlagt...Söndag så sprang vi 6 km...

Jag tycker att vi är duktiga...jag inget löpar ess och Jonas har aldrig sprungit längre förut...vi gör det bra...

Tänkte ta stor kameran och fota isen lite men jag ska säga som det vart...jag trodde att jag skulle frysa ihjäl....gick in i stugan och eldade och läste tills jag nästan somnade...

Men jag tog några bilder från "skravlet" när jag tog min första promenad..
När vi for hem Söndag var det helöppet..


 Stugmys..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar