jag

jag

fredag 4 maj 2012

Igår kväll..

Fick jag denna lätthets känsla i kroppen..energin flödade..glädjen kändes i kroppen...hjärnan började vilja planera för roliga saker...livet kändes för nedrans bra...
 


Idag så ska vi ha löpträning tillsammans igen jag och Jonas...inte jag som tvingar honom han vill det själv...så roligt det är.....
 

Annars så ska jag väl STÄDA undan lite här hemma...jag går mot jobbar helg :)) måste ju jobba någon gång :))
 

Men jag jobbar bara 3 nätter sen är jag ledig en vecka igen...:))..gör inte speciellt ont om man säger så :))
 


Ha det så bra och sköt om er..

2 kommentarer:

  1. Herre gu va hurtiga ni är.Ni är tydligen båda två väldisplinerade. Lycka till med springande.

    SvaraRadera
  2. Mera målmedveten och strävan efter att slippa skador...det kommer ju en tjejmil och älgjakt...

    SvaraRadera