jag

jag

lördag 30 oktober 2010

Det går framåt..

för jag har sett 2 älgar idag..den ena var en fin 12-15 taggare den andra var betydligt mindre.
DE springer dock ännu..ny dag imorgon.

Vi funderar kraftigt på att köpa en störreaktig SUV bilför gissa om vi kör fast med Mercedesen..
Tänke ta anställning som väghyvlare :)

ÅSA jag får inte heller öka mycket i vikt för då blir de för mjuka..större variabel uppåt iaf.

Enda abret är att jag vaknar så tidigt på morgonen 05,00 puuuust.
Fast jag är pigg och det är skönt, det som stör är att jag är så trött på kvällarna orkade bara se de 4 första i Idol.
Kollade på Expressen för att se vem som åkte ut..kanske är inte intresse vimpeln så hög men jag harmas att jag inte orkade se Möllers Cirkus.

Hoppas att ni har det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar